
1. sekcija: Spoznajmo inšpekcije in inšpekcijski postopek
Teme:
• katere pravice in dolžnosti ima zavezanec v inšpekcijskem postopku,
• ali zavezanec lahko izve, kdo ga je prijavil,
• kateri roki veljajo v inšpekcijskem postopku (prekluzivni in instrukcijski) in kakšne so posledice, če jih zamudimo,
• ali je mogoče opraviti inšpekcijski nadzor v odsotnosti odgovorne osebe,
• kdaj se lahko uveljavlja kršitev načela kontradiktornosti,
• ali se je zoper delo inšpektorja zaradi neprimernega odnosa mogoče pritožiti,
• ali inšpekcijske službe tudi svetujejo.
6. sekcija: Varstvo potrošnikov
Teme:
• novosti novega Zakona o varstvu potrošnikov eno leto po njegovi uveljavitvi in kako jih uveljavljamo v praksi,
• kaj mora narediti kupec in kaj podjetje v primeru reklamacije,
• izbirna pravica in roki pri odločanju v postopkih reklamacije,
• regresni zahtevek,
• kdaj se vključi inšpektor in njegova pooblastila,
• napake podjetij pri prvem stiku s potrošnikom – praktični primeri.